söndag 30 mars 2014

Vår och sol!


Tänk att det äntligen fungerade att hänga ut tvätt! Hasselpollensäsongen är över och björken har inte startat ännu. Passa på,passa på. Då fick jag även hänga ut min klädnypepåse. Syr gärna en till dig med 100kr. Du väljer om jag ska skicka med galge eller ej.  Tänker att portot kan ha viss betydelse där!

I höstas gjorde vi om en av våra uteplatser. Nu har jag så smått börjat inreda den med köpt, sytt och egentillverkade saker. Min äpplelåda såg du i förra inlägget. Nu vill jag visa mitt flaggspel. Var ju återigen i en av mina favorit secondhandaffärer och hittade en bit tyg för 5kr. Kompletterade med tyger från småbitslådan. Glatt! 
Vill du köpa ett flaggspel? Välj färg själv. 10kr/ vimpel + 20kr för bandet det sitter ihop med.

Och så äntligen kunde mina fjärilar flyga ut till påskriset! Tack M för hjälpen.

Du kommer väl ihåg att vi ordnar vår/påskmarknad vid prästgården i Östra Ryd 12/4 kl 11-15. 
Varmt välkommen!  Vi är några stycken som fortfarande bara tar kontanter som betalningsmedel. Tänk på det innan du kommer!

Sol,påskris, vitsippor i skogskanten samt små söta blåsippor under rosbusken kan ju bara generera ett stort leende!
Vad blir du glad av på våren?
Kram Lena 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar