söndag 8 juni 2014

Sommar och studenttider

Nu är det en knapp vecka kvar till unge man tar studenten. Han liksom andra blir glada av lite uppvaktning på sin dag.
Jag har virkat ett gäng med ugglor, utifrån mitt egna mönster, och sedan skickat iväg dem till ett flertalet kunder. Uggla kostar 40kr frakt tillkommer
 Det har även varit kalas för L som önskade sig kläder,kläder,kläder. Det blev en liten söt kjol som hon blev så lycklig över!!

Så fortsätter mitt samarbete med Prästgårdens inredning i Östra Ryd.
Mina produkter finns nu i den lokala hyllan där jag samsas med Marie Sjöberg som säljer honungsprodukter och gosiga skinn.
Ugglorna du ser på bild är virkade från ett mönster av fru Persson på pälsärmen.
Och vad som är nyhet för i år! Du kan betala med kort!

Som avslutning denna vecka så får vi tillsammans njuta av blommorna musikalartisten fick av sin supporterskara!!
Kram
Lena







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar