söndag 24 november 2013

Nu är det nästan vinter

När yngsta sonen fyllt år då börjar vintern och alla julförberedelser.
 Jag blev inspirerad av Hildas hem. Där har hon gjort vinterarrangemang istället för jularrangemang.

 Så jag gick ut i skogen och hittade lite vackert naturmaterial, som jag sedan pyntade min trapp med.

För mig blir det rogivande och vackert både på dagen och på kvällen när jag tänt alla ljus.
Nu fortsätter ett viktigt samarbete med dessa små späda varelser.




Alster som kommer att vara till försäljning på  julmarknaden nästa lördag.
Prästgården i Östra Ryd 30/11 kl 11-15.
Varmt välkommen!!

Glögg och saffransbulle
Darttävling
Kransar
Tipspromenad
Fiskdamm
Hantverk
Honung   
Hembakat bröd
godis
samt Prästgårdens inredning
 Varmt välkomna till en julmarknad i mysig miljö!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar